دنیای کاغذی

می خواهم روی ابرها دراز بکشم حتی اگر آسمانِ کاغذی ام را به آتش بکشید / حرف های شخصیِ م.ح

دنیای کاغذی

می خواهم روی ابرها دراز بکشم حتی اگر آسمانِ کاغذی ام را به آتش بکشید / حرف های شخصیِ م.ح

من خودم را به تو سپردم، تو مرا به باد!


بعضی چیزها از دست می روند

بعضی چیزها از یاد

بعضی چیزها از قلب...

تو از کجا رفته ای که بهتِ مجسمه ها را به رخ می کشی؟

تو مانده ای رفیق

من رفته ام

از دست

از یاد

از...

این روزهای بی طاقت، روزهای بی تو نیست!

روزهای بی من است...

 


امیدهایی را که در قعرِ سیاهی به خاک سپردم،

چهارشنبه ای که گذشت با لبخندِ نصفه نیمه ات در گور به خود لرزیدند...


م.ح

مهرماه 90



نظرات 2 + ارسال نظر
ته مانده های یک مرد یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://tahmandeha.blogfa.com

سلام مینا جان
واقعا نوشته هات دلنشینن. در عین سادگی واژه ها آدم رو به نوشتن تحریک می کنن.
ببخش منو که خیلی دیر اومدم واسه جواب خوبی هات
با اجازه من هم لینکت کردم

مرسی،حرفتون برام خیلی ارزشمند بود.
از خوندنِ وبلاگتون همیشه لذت بردم
از همیشه تا هنوز می خونم ته مانده های یه مرد رو!
ممنون که سر زدین
پاینده باشید

جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.attarlibrary.ir

دوست بزرگوار مینا خانم
رسما" از شما دعوت به عمل می آید تا در "اولین جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی" شرکت فرمائید.
همچنین مایه مسرت است اگر در اجرای این طرح همکار افتخاری ما باشید و ما را از کمکها و حمایتهای معنوی خویش بی بهره نگذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد